failed to connect DDE server – Adobe Acrobat

Hjem/Alle indlæg, Windows/failed to connect DDE server – Adobe Acrobat

failed to connect DDE server – Adobe Acrobat

Der er store problemer med den nye version af adobe reader X i windows XP.
Ved installation af Adobe Reader x på windows XP forskellige fejl.
De mest kendte fejl er DDE server fejl eller langsomt eller helt ubrugeligt Adobe Reader. ” failed to connect DDE server”

I disse to tilfælde kan det skyldes fejl i den downloaded eller installeret fil.
Dette problem kan løses ved at slette Adobe Reader X og hente programmet igen på adobe’s hjemmeside.

Vejledning til sletning af Adobe Reader X, kan findes længere nede.

Hvis problemet ikke blev løst ved at reinstallering.
Skal den tidligere version af Adobe Reader installeres.
Vi forslår installation af Adobe Reader 9.4. Kan hentes her.

Vejledningen herunder viser hvordan du sletter Adobe Reader X i Windows XP.

  1.  Start med at vælge menuen “Start”
  2. I menuen vælges “Kontrol panel” (Control Panel).
  3. I kontrol panelet vælges “Tilføj og fjern programmer”(Add or remove programs)
  4. I listen vælges “Adobe Reader X” og tryk derefter “fjern”(Uninstall)
Efter fjernelsen af Adobe Reader X , skal den ældre version installeres på computeren. Den kan hentes her.

 

By | 2013-02-11T00:36:13+00:00 august 24th, 2011|Alle indlæg, Windows|0 Comments

About the Author:

Jeg er uddannet IT-supporter ,siden da har jeg haft en fuldtidsstilling i en ServiceDesk og i min fritid roder jeg lidt med Vislo og andre webtjenester. Jeg er meget interesseret i diverse technologier indenfor computerens verden og elsker udfordringer. Hvis i har brug for hjælp eller har spørgsmål, så skal i være velkommen til at kontakte os.

Læg en kommentar