Symantec Add-in fejl på vpmsece.dll

Hjem/Alle indlæg, Office, Windows/Symantec Add-in fejl på vpmsece.dll

Symantec Add-in fejl på vpmsece.dll

Modtaget du den nedenstående fejlmeddelelse, når du åbner Outlook.

vpmsece.dll

 

 

Denne fejlmeddelelse vil du modtage, hvis du har Symantec AnVirus Outlook Protection aktiveret på din computer og filen vpmsece.dll ikke findes i C:\program files\common files\symantec shared\.
Denne fil bruges af Outlook til at tilføje Symantec Antivirus Outlook Protection Add-in under opstart.

Der findes mange forskellige løsninger på dette problem.  I de fleste tilfælde vil det være nok at tilføje den manglende fil ned på den sti, som jeg tidligere oplyste.
Filen hedder vpmsece.dll og kan hentes her.(Ikke længere muligt at downloade dll fil.)

– Når filen er hentet skal den tilføjes på følgnede sti som standard: C:\program files\common files\symantec shared\
– Efter du har gjort ovenstående, skal du åbne Outlook igen.
Nu skulle Outlook gerne åbne uden den fejl du modtog tidligere og Symantec Antivirus Outlook Protection Add-in er nu igen aktivt.

By | 2017-03-10T20:35:37+00:00 marts 17th, 2011|Alle indlæg, Office, Windows|0 Comments

About the Author:

Jeg er uddannet IT-supporter ,siden da har jeg haft en fuldtidsstilling i en ServiceDesk og i min fritid roder jeg lidt med Vislo og andre webtjenester. Jeg er meget interesseret i diverse technologier indenfor computerens verden og elsker udfordringer. Hvis i har brug for hjælp eller har spørgsmål, så skal i være velkommen til at kontakte os.

Læg en kommentar