Herunder er der en guide til hvordan du kan give andre kollegaer adgang til at ændre din kalender i Outlook.
1. Åben Outlook.
2. Gå til kalender i venstre side af Outlook.
3. Højreklik på “Calender” fanen og vælg “Change Sharing Permissions…” (Kan ses på billedet hertil højre).
4. I “Calendar Properties” Klik på Add for at finde og tilføje en bruger som du ønsker skal have adgang til din kalender.
I add user søger du efter initialer og vælger den bruger som skal have adgang.
5. Efter du har tilføjet brugeren, skal du vælge hvilke muligheder brugeren skal have adgang til at ændre i din kalender.
- I “Read” Vælger du hvad for nogle timer brugeren må se i din kalender.
- I “Write” Sættes der flueben i de punkter som bruger skal have mulighed for at bruge når de skal arbejde i din kalender.
- I “Delete items” vælges der om bruger må slette dine aftaler eller om han kun må slette dem som han selv har tilføjet til kalenderen.
- I “Other” sættes der flueben i de ønskede punkter.
Det ovenstående kan også ses på billedet herunder
Læg en kommentar